Bewertungen von Döner Place Oldenzaal

Neue Beurteilungen

4.0
U.
Gestern

Kapsalon besteld ...maar jullie gebruiken geen deksel maar folie .dus al het kaas wat er op moet liggen was aan geplakt aan de folie ...dus heb. Iets genoten van de kaas voor de rest was het okee.. Hoop in de toekomst dat jullie deksel erop leggen en dan folie .. zonde van de kwaliteit

Bjorna Hommels-Broenink
2 Oktober 2022

De sausjes zijn niet meegekomen met de bestelling. Verder wel heerlijk gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kitty
2 Oktober 2022

Het was weer TOP!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

F G
30 September 2022

Wonen op steenworp afstand, maar het is gelukt om het koud/lauw te bezorgen. Jammer

Roode
30 September 2022

Het eten was lauw en de aardappeltjes waren koud

Mau
27 September 2022

Altijd lekker

Jacqueline van Cann
26 September 2022

Wachttijd wellicht korter maken. Eten was allemaal goed 👏

L Muller
26 September 2022
Ragonda
25 September 2022

Super lekker en snel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda
23 September 2022

Helaas was het eten dit keer nauwelijks warm. De friet was slap en bijna koud dus hebben we in de airfryer gedaan en de shoarma met kaas opgewarmd in de magnetron zodat de kaas weer smolt en het niet een klont was. Toen smaakte het prima.

De Generaal
19 September 2022

Iedereen schrijft negatief.. wij hebben onze bestelling lekker opgegeten: warm, zag er verzorgd uit en in overvloed. Bezorger was op tijd... alles perfect. Bestelnummer 49069tlr-011

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erik
16 September 2022

Geen knoflook, wel besteld en betaald, shoarma droog en reststukjes, durum aangegeven zonder komkommer, maar zat veel komkommer bij, jammer helaas, was niet wat ik er van verwacht had

Berry
15 September 2022
Richard
14 September 2022

Zoals altijd weer top

Marco
6 September 2022

Bestel hier voorlopig niet weer,2de keer dat de gebakken aardappelen niet goed waren gebakken. Dat ze slap zijn is niet erg maar als ze bleek zijn en niet goed gebakken zie en proef je gelijk,jammer dat ik geen foto hier kan plaatsen.

A
5 September 2022

Veel te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans Peter Petersen
4 September 2022

Weer een heerlijke maaltijd genoten. Ga zo door!

Moniek
24 August 2022

Netjes op tijd en goede levering, maaltijd was heerlijk, broodje was wat aan de droge kant, en mis een sausje over de salade, vandaar 4 sterren ipv 5, maar echt goede maaltijd. We bestellen zeker gauw weer.

Alex van de brug
24 August 2022

Het eten was heerlijk enigste min punt het broodje vonden wij niks. Zou ik liever pitabroodje zien voor de rest was het eten prima

E.van der Geize
17 August 2022

Prima geregeld en lekker gegeten...

Ton Ten Brummelhuis
8 August 2022

Vreselijk slecht. Sla en de komkommer was oud en compleet uitgedroogd. Bij de aardappels vroeg ik om hard gebakken, de aardappels die ik kreeg waren koud slap en erg taai, er zaten niet eens kruiden op. Zat alleen sla ui en 4 stukjes komkommer in het bakje. Alleen de paar ui sliertjes waren goed. Beetje jammer voor een broodje van 8(!) Euro.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henk en Rita
7 August 2022
Marco
7 August 2022

Normaal geen klachten bij de bestelling maar dit keer waren de gebakken aardappelen ver ondermaats,ze waren bleek,zacht en niet gaar.....veel te kort gebakken.

Gering
31 Juli 2022

Het eten was niet lekker. Het leek of er zand en grind tussen de kip zat. Na 3 (zand)happen mijn kipschotel weggegooid.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

ter Laak
31 Juli 2022

Prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Richard
26 Juli 2022

goed warm en was weer heerlijk

Ramon Casanovas
25 Juli 2022

Dik tevreden

guido
24 Juli 2022

Bezorging snel en warm positief, kapsalon was niet erg groot en weinig kaas en patat slof. Het is jammer dat veel zaken goedkopere kwaliteit verkiezen boven kwaliteit.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mariska Mulder
24 Juli 2022

Het was heerlijk maar er zat wel een zwarte haar in ons eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kitty Kerkhof
24 Juli 2022
Marleen
22 Juli 2022

Het eten mag wel wat meer in evenwicht we hadden veel aardappels maar weinig vlees

Rian
17 Juli 2022

Het was heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Richard
13 Juli 2022

Snelle levering en alles was lekker

marco
12 Juli 2022

lekker, zoals gewoonlijk👍 en goed op tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Teunissen
1 Juli 2022

Het eten was lauw. De patat was slap. Meer sla dan shoarmavlees. We zouden een gratis blikje drinken krijgen, deze zat er niet bij. We hebben vaker bij jullie besteld en dit was altijd goed..maar nu was het erg slecht. Wij gaan iig niet meer bij jullie bestellen.

Mulder
24 Juni 2022

Eten was goed, snel bezorgd en goed warm

Sanne
22 Juni 2022
Ramon Casanovas
19 Juni 2022
nuri
17 Juni 2022

tot bezorging

Crista
16 Juni 2022

Niet tevreden dit keer. Een veel te hard broodje waar geen doorkomen aan was. Ook twee donerboxen besteld maar amper vlees te bekennen. Jammer! Geen voldoende dit keer

Ramon Casanovas
12 Juni 2022

Het was weer top

John
11 Juni 2022

bestelling was onderwg gevallen, geleverd met kapotte tas, beschaidgde colablik. Kan gebeuren. Pat groot besteld, maar kleine portie gekregen. Eten was pauw. Kortom erg jammer. Niet voor herhaling vatbaar.

Jordan
8 Juni 2022

Altijd bestellen en ik zal een blikje cola krijgen, nou waar is sie dan? Nooit meer bestellen

Joyce
6 Juni 2022

Het eten werd pas na 1,5 uur bezorgd. De gratis cola en de Knoflooksaus zijn denk ik nog steeds onderweg
. De kwaliteit van het eten viel ook een beetje tegen.

Ragonda
29 Mai 2022

Super voor elkaar. En lekker en voldoende eten👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

De Kleijn
19 Mai 2022

Helaas waren de gebakken aardappeltjes niet lekker. Een deel was te bruin en deels te hard gebakken. We zijn betere kwaliteit gewend van jullie.

Peter Wolters
16 Mai 2022

Bezorgin was top. Mooi op tijd en goed verplakt. Het eten was echter smakeloos en muf. Groente niet vers en had zo te zien al lang in het plastic bakje gezeten. Jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Leo Muller
13 Mai 2022
Pb
2 Mai 2022

Gratis drankje zat er niet bij

Sabine Veldhuis
2 Mai 2022

Was niet echt warm meer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

MK
25 April 2022

Bestelling keurig warm en op tijd bezorgd. Beste donerzaak van oldenzaal!

Nikay
8 April 2022

Eten was goed hadden alleen verkeerde döner gekregen we hadden gewone omplaats van kip

Marcel Leusink
4 April 2022

Goed en snel!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ramon Casanovas
2 April 2022

Zoals altijd 👍

Casanovas
27 MĂ€rz 2022

Wederom top 👍

Elmer
24 MĂ€rz 2022

Heerlijk gegeten

Kitty
21 MĂ€rz 2022

Hoeveelheid is helaas minder geworden!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

kim
20 MĂ€rz 2022

voor tien euro moeten halen en dan nog bezorgingskosten betalen is wel beetje raar vind ik. tip; doe dan onder de tien euro 1,50 bezorgingskoster

Inge
7 MĂ€rz 2022

Altijd goed en snel bezorgd! Gewoon top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Raymond Ruitenberg
28 Februar 2022

Al vaak besteld en meestal goed gegeten. Vandaag was de vrije dag van de chef geloof ik. De döner was erg smakeloos en er zat meer vet in dan goed voor je is. De gebakken aardappelschijfjes (die we er bij bestellen omdat ze zo lekker zijn) hebben de frituur niet gezien. Jammer.

Marcel Postel
25 Februar 2022

Lekker makkelijk bestellen Doner broodje, zonder inloggen of account. Nog niet betalen. 10 minuten daarna is het klaar, erheen lopen en afrekenen.

Postma
24 Februar 2022
J
14 Februar 2022

Helaas 2 knoflook sausen vergeten

Rm
8 Februar 2022
Ric6
7 Februar 2022

Was weer super lekker

Evelien
5 Februar 2022

Was snel bezorgd en heerlijk

frankie
3 Februar 2022

fantastisch lekker eten, doen we zekers vaker...

Sandra
30 Januar 2022

Heerlijk gegeten. De bestelling was er ook super snel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kitty
30 Januar 2022

Het was weer TOP!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tom
29 Januar 2022

Het lahmacun was was wederom heerlijk.

Rachel
29 Januar 2022

Kwam op tijd en was lekker.

Heike Fischer
26 Januar 2022

Lekker eten , snelle bezorging.

Klieverik
23 Januar 2022

Heerlijke döner en shoarma. Jammer dat de aardappelschijfjes allemaal slap en niet knapperig waren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Natascha
21 Januar 2022

Precies op tijd. Heerlijk gegeten, alles was nog goed warm, dus goed verpakt. Vriendelijke bezorger. Wij zijn super tevreden.

Richard Jeunink
13 Januar 2022

Het enige positieve is dat de maaltijden op tijd zijn geleverd. Verder was de bestelling incompleet, wat 2 uur later is rechtgezet. Daarnaast waren de maaltijden bijna koud toen ze zijn afgeleverd. Een vervolgbestelling zal zeker niet gauw weer plaats vinden.

Inge
10 Januar 2022
Anoniem
9 Januar 2022

Ze waren de aardappelschijfjes vergeten. Binnen 10 min bezorgd en als excuus een blikje cola erbij gedaan. Super opgelost! Heel tevreden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jorg Smellink
8 Januar 2022

Donders lekker eten bezorger was 2 minuten te laat maar dat boeit niemand

emma
28 Dezember 2021

heel goed eten en bezorging.

Mk
19 Dezember 2021

Iedere keer als ik een opmerking bij een bestelling plaats wordt hier niks mee gedaan....

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kitty Kerkhof
19 Dezember 2021

Loop Alles was weer TOP

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tom
18 Dezember 2021
Fred Schukkink
12 Dezember 2021

Ik bestel vaker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chantal
5 Dezember 2021
Kamerling
13 November 2021

Altijd keurig verpakt, vriendelijk bezorgd en snelle service. Daarnaast goede porties en goede kwaliteit.

Rita
4 November 2021
J v D
3 November 2021

Ik heb aangegeven geen zout of kruiden op de aardappelen te willen en warm te leveren. Geen van beide is gedaan. Er zat veel zout kruiden op de aardappelen en het eten was lauw.

Loes
23 Oktober 2021

Het was heerlijk maar niet echt warm

Richard
20 Oktober 2021

Top was weer heerlijk zoals altijd

M
17 Oktober 2021
Dick
15 Oktober 2021

Graag volgende keer de kaas niet vergeten 😉

Raymond de wit
14 Oktober 2021

Helemaal top niks op aan te merken

R
11 Oktober 2021

Top snelle levering

Henri
11 Oktober 2021

Lekker eten

Kitty
8 Oktober 2021

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten!! 👌

Maurice Velthuis
7 Oktober 2021

Niet alles aanwezig Niet alles warm.

Nick Scheuten uw vaste klant
6 Oktober 2021

Onmeunig lekker !!! Lekker vreten man

J.Beute
3 Oktober 2021
Joepie C
2 Oktober 2021

Helemaal perfect kreeg netjes alle sauzen en toppings. Zelfs gratis cola wat een service!!!

Kitty
24 September 2021
kleijssen
18 September 2021

snel, correct en lekker

Kitty Kerkhof
29 August 2021

Top zoals altijd!!! 👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Heleen
28 August 2021

Woon 5 minuten van doner place maar het was lauw echt jammer!!

Richard
27 August 2021

Snelle levering en het was weer super lekker

Marcel W
20 August 2021

De shoarma was goed maar de broodjes zijn geen pita broodjes en er zat verkeerde saus bij. Ik wil niet klagen maar U vraagt om toelichting. Groetjes

Anoniem
16 August 2021
Claudia
9 August 2021
Steenbekke
7 August 2021

Was goed, alleen jammer dat het "gratis" blikje frisdrank er niet bij zat

Kitty Kerkhof
7 August 2021

Heerlijk gegeten zoals altijd!!

Marloes
2 August 2021

Heerlijk gegeten, snelle bezorging.

Saskia Rake
31 Juli 2021

Eten is super! En snel bezorgd! Alleen de aardappelschijfjes waren heel slap! En weinig gekruid
 Misschien appart verpakken in zakje? Verder heerlijk!

Nietje
30 Juli 2021
Ramon
29 Juli 2021

Altijd netjes op tijd en goede kwaliteit

Hans Boersma
11 Juli 2021

Erg veel slappe ffrites bij deze schotel. De hoeveelheid vlees was net zoveel als de groente. Daarvoor bestel je geen shoarma schotel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kitty
11 Juli 2021

Alles perfect alleen geen blikje cola zoals beloofd!

Edwin
10 Juli 2021

Top broodjes daar. Kom er al jaren!!

Daan
8 Juli 2021

Alles was koud en klef toen het aankwam. Niet gewend van jullie.

Bea
1 Juli 2021

Twee lahmacun besteld die verrukkelijk van smaak waren. Van de aangegeven ‘gratis’ frisdrank (cola) heb ik er Ă©Ă©n moeten betalen. Helaas heeft de bezorger, ondanks mijn aanwijzing bij de bestelling, niet kunnen vinden en daardoor was de lahmacun bijna koud toen we ‘m kregen. Bezorger vond het zelf vervelend en bood excuus aan.

Rick
29 Juni 2021

De bestelling werd snel bezorgd en het eten was goed zoals altijd. Jammer dat de gratis cola vergeten was.

Sandy
28 Juni 2021

Sooo lekker 😋

Milan
20 Juni 2021

Mooi snel bezorgd ik ga zeker vaker bestellen hier ❀

Edwin
19 Juni 2021
Coby Grootenboer
15 Juni 2021

Heerlijk gegeten, misschien over de salade wat dressing of kruiden

Rm
13 Juni 2021
Ramon
12 Juni 2021

Kwaliteit 👍 Netjes op tijd bezorgd

Pierik
11 Juni 2021

Eten was heerlijk en door een vriendelijke bezorger binnen 20 min bezorgd. TopđŸ‘đŸŒ

Dennis
4 Juni 2021
Marion snippers
24 Mai 2021

Eten goed alleen geen drinken erbij jammer

jurgen steffens
23 Mai 2021

Snel geleverd, bestelling was goed warm en de salade was vers. Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Richard
22 Mai 2021

Lekker en snel bezorgd

Esther Hoogstra
22 Mai 2021

Normaliter smaakt de patat altijd heerlijk. Gisteren was deze echter koud en slap. Wellicht niet meer bezorgen met de fiets? Hoe goed we bezorger ook was, ons adres is wellicht te ver om met de fiets te bereiken.

Crista
19 Mai 2021

Jammer. Broodje kipfilet speciaal besteld maar het was een kaal broodje zonder ui, paprika en champignons. Frikadellen helemaal klef door de mayo gerold. Zijn beter gewend van jullie!

marco
16 Mai 2021

top, zoals altijd

Robert
11 Mai 2021

Erg lekker eten. Min puntje: het was weer mis gegaan met de hoeveelheid en de gekozen sausjes die we mee kregen. Het heeft heerlijk gesmaakt

Mitch
7 Mai 2021

Lekker en snel!

Dick
30 April 2021

Alleen jammer dat de hoeveelheid nu minder is door een andere menu-bak.

Gert-Jan
27 April 2021

In de laatste bestelling zat in drie van de vier broodjes een lange haar. Sowieso al heel vervelend en onsmakelijk, we hadden daarbij gasten op bezoek die samen met ons aten. We hebben de broodjes weggegooid en vervolgens chinees besteld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sanne
31 MĂ€rz 2021

Heerlijk en snel bezorgd

kenan
26 MĂ€rz 2021

binnen 10 minuten bezorgd. strijders

ernst Ferkenius
23 MĂ€rz 2021

patat was koud bij aankomst,en ook niet knapperig(donerbox),meschien anders verpakken,ook wou ik 1 doner box zonder saus,maar het is niet mogelijk op de website om geen saus aan te vinken(verplichte saus.Meschien aanpassen om die optie ook te hebben. doner was wel smakelijk en patat ook,alleen niet knapperig(jammer)

Nicole
22 MĂ€rz 2021

Durum doner smaakte heerlijk, de aardappelschijfjes stuk minder. Beide was behoorlijk aan de koude kant helaas.

Robert
15 MĂ€rz 2021

2de keer dat niet alle bestelde sausjes erbij zaten. Verder echt prima

Oude Spraakste
14 MĂ€rz 2021

Helaas ontbrak het aangeboden blikje cola.....jammer weer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Irma
12 MĂ€rz 2021

De bestelling zou met 30 min. geleverd worden, het was er binnen 15 min. Top en smaakte prima!

Koray
5 MĂ€rz 2021

Goede service, online bestellen is zeer makkelijk en mooi op tijd met de bestelling

Marco
4 MĂ€rz 2021

Broodjes waren goed maar patat was koud. Bezorging op tijd maar de bestelling is niet compleet, maar naar telefonisch contact werd het snel nabezorgd.

Anoniem
25 Februar 2021

Had 2 dĂŒrĂŒms besteld met alleen vlees en saus. Uiteindelijk dat er ook sla en groente op. Mooi optijd geleverd.

Rob
24 Februar 2021

Vind het alleen raar dat als je over de site fooi geeft aan de bezorger dit schijnbaar in de zak van de eigenaar beland en niet bij de jongens zelf. Kom op zeg !!

Ufuk
22 Februar 2021

Zal handig zijn om deksels te gebruiken bij het kapsalons want al het kaas was geplakt aan de folie, jammer Vorkjes en gratis cola zaten er niet bij Smaak was wel oke

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lucas
20 Februar 2021

Zoals wel vaker, wederom heerlijk gegeten.

Pauline
15 Februar 2021

Lekkere kip kapsalon gegeten

Erna
12 Februar 2021
Simon Veldhuis
12 Februar 2021

Ontzettend lekker, snelle service en vriendelijke afgifte!

Robert
4 Februar 2021

Lekker. Goede zaak. Vriendelijk personeel. Af en toe wel aardig druk, waardoor bestellingen uitlopen

Inge Nijhuis Herwig
29 Januar 2021

Heerlijk gegeten van onze bestelling op 28 januari. Niks mis mee en voor herhaling vatbaar. Alleen was de bestelde Sprite Seven Up en de bestelde uiensaus een scherpe rode substantie, maar dat mocht de pret niet drukken.

AG
29 Januar 2021

Snelle levering! Met 15min was de bezorger er al 👏 Je ontvangt voor de tijd een mail met een bezorgtijd echt top. Eten smaakt goed wij bestellen hier regelmatig met collega’s. Ik mis alleen turkse toetjes in jullie menu..(kĂŒnefe)

H buil
25 Januar 2021

Het eten was heerlijk, zoals altijd. De bezorging kwam een half uur eerder dan dat per mail doorgegeven was. Er was een klein onderdeel van de bestelling vergeten te bezorgen. Na een telefoontje werd dit alsnog vlot bezorgd met een blikje fris als excuus.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gisho
21 Januar 2021

Snel bezorgd en eten smaakte super lekker, zeker een aanrader!!!!

Joke sueters
17 Januar 2021

Wij vonden het geweldig lekker zag er goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Carola arends
16 Januar 2021

Er was iets fout gegaan met de bestelling maar werd direct goed en snel opgelost. Super !!!!

Wendy
14 Januar 2021

Top!! Smaakt heerlijk en goede hoeveelheid! Vriendelijke en snelle bezorging

Sa
8 Januar 2021

Bestelling niet compleet.

Mariska
4 Januar 2021

Ik had bij opmerkingen wederom neer gezet dat ik graag olijven en kool en paprika en alle groenten die er zijn graag bij mijn broodje wilde. Krijg ik weer alleen het standaard bakje met sla ui tomaat en komkommer......

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mouwen
30 Dezember 2020

Bezorging was goed. Wel iets later dan beloofd maar was te doen. Eten was alleen koud. Hebben het zelfs opgewarmd in de magnetron

Tom
30 Dezember 2020

Zeer goed eten voor een mooie prijs.

teresia
23 Dezember 2020

was super

Elly Teussink
17 Dezember 2020

Prima eten en snelle bezorging

Thijs
15 Dezember 2020

We misten helaas de mayonaise bij de friet (friet met) en het blikje cola ontbrak (dit betrof een gratis blikje cola). Het smaakte verder goed en was snel bezorgd (15 minuten). Maar dan toch liever wat langer wachten en wel een complete bestelling ;)

Thijs
13 Dezember 2020

Het eten was erg lekker. Enige minpuntje is dat de kapsalon met aardappelschijfjes was in plaats van friet.

Lianne
5 Dezember 2020

Jammer dat er weer een extra bakje knoflook saus ontbrak, terwijl je er wel extra voor hebt betaald...... hopelijk volgende keer beter!

Nelli
27 November 2020

Alles super ! Lekker eten, snelle bediening .

Zeytoen
10 November 2020
Oldengarm
4 November 2020

1 van de knoflooksaus bakjes was opengegaan en de saus lag door de halve draagtas heen. En zat ook op de verpakking van de DĂŒrum Döner. Niet zo prettig, jammer..

Thijs
3 November 2020

Lekker, ruime porties, warm en super snel bezorgd!

Ronee
25 Oktober 2020

Lekker gegeten...heerlijk broodje kebab. Als je thuis laat bezorgen allen sla tomaat ui en komkommet erbij. Als je in de winkel op eet/afhaalt kan je er kool en olijven bij nemen. Dat mis ik bij thuis laten bezorgen. Jammer dat gratis blikje cola was vergeten er bij te bezorgen..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Postma
17 Oktober 2020
teresia
17 Oktober 2020
Mau
12 September 2020